Η μεγαλοψυχία των Τούρκων: στις 5 γενοκτονίες μια επαναλειτουργία δώρο!

Χρόνια μας πολλά κι η Παναγιά μαζί μας. Ιστορική μέρα. Ξαναλειτούργησε παπάς στην Παναγία Σουμελά στην Τραπεζούντα!
Έτσι είναι το τουρκικό δοβλέτι. Στις 5 γενοκτονίες μια επαναλειτουργία δώρο. Αν μας ξεπαστρέψουν οι ......
Σελτζούκοι και στην παλιά Ελλάδα σε 88 χρόνια ίσως σκεφτούν να ξαναλειτουργήσει ο ναός της Αρχιεπισκοπής στην οδό Μητροπόλεως που θα έχουν μετατρέψει σε μουσείο.
http://adiavroxoi.blogspot.com/2010/08/bonus-liturgy.html
http://adiavroxoi.blogspot.com/2010/08/bonus-liturgy.html
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου