Βρωμάει ο πιο ακριβός τουριστικός προορισμός...
Από προχθες το μεσημέρι ξεχείλισε ο βόθρος παραλιακού συγκροτήματος διαμερισμάτων και σουϊτών 20 μέτρα από την παραλία της Ελιάς, στη Μύκονο.
Κι ενώ ο ήλιος στέγνωσε τα υγρά σχετικά γρήγορα, όλη η ανατολική πλευρά της παραλίας βρωμάει τώρα σκατίλα.
Και να σκεφθεί κανένας ότι οι ίδιοι άνθρωποι εκμεταλλεύονται εκείνο το κομάτι της παραλίας και χρεώνουν. 5 ευρώ τον καφέ, 16 ευρώ τις ξαπλώστρες με το "έτσι θέλω" και σερβίρουν νερό μόνο σε γυάλινο μπουκάλι που το...
χρεώνουν βαπορίσιο, αφού δεν υπακούει στη διατίμηση.
Και οι αχαΐρευτοι βρωμιάρηδες χαίρονται γιατί η Μύκονος είναι ο ακριβότερος τουριστικός προορισμός της Ευρώπης.
Αν αρχίσουμε όμως να περιγράφουμε τι συμβαίνει και πώς τον βρωμίζουν άθλια θα παραμείνει προορισμός;
Υπάρχουν αρχές στη Μύκονο; Μήπως υπάρχει και εισαγγελέας στη Σύρο;
Incurably Myconian
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου