θα φάτε με χρυσά κουτάλια , άλλα μετά ... πολύ μετά
Ελλην ΦορολογούμενοςΕίναι άδικο και λάθος να προπηλακίζουμε, τους βουλευτές μας (τον Άκη , τον Βουλγαράκη , τον Σιούφα κλπ ) , όπου βρεθούν και όπου σταθούν ,οι όποιοι και έδωσαν και συνεχίζουν να δίνουν μάχες για να.......
τρώμε εμείς με χρυσά κουτάλια , τα οποία χρυσά κουτάλια προς το παρόν χρησιμοποιούν αυτοί !
http://kafeneio-gr.blogspot.com/2010/08/blog-post_3607.html
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου