Πυρ ομαδόν κατά κυβέρνησης και τρόικας από τον επιχειρηματικό κόσμο
Πυρ ομαδόν κατά της κυβέρνησης , αλλά και της τρόικας , εξαπολύουν οι εκπρόσωποι του επιχειρηματικού κόσμου, με αφορμή τις πρόσφατες τοποθετήσεις των επικεφαλής της τρόικας αλλά και την στάση που τηρεί η ελληνική κυβέρνηση.
Ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ κ. Κωνσταντίνος Μίχαλος δήλωσε ότι: «Το ΕΒΕΑ, πριν περίπου ένα χρόνο είχε ..........
κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου για την αδιέξοδη πολιτική που περιγραφόταν στο Μνημόνιο.
Λίγους μήνες αργότερα , δυστυχώς δικαιωνόταν, καθώς αποδεικνυόταν στην πράξη ότι τα μέτρα που λήφθηκαν δεν επέφεραν κανένα θετικό αποτέλεσμα. Γι αυτό και ζητήσαμε την αλλαγή των όρων του Μνημονίου, προτείνοντας συγκεκριμένες δράσεις, ως οφείλαμε από την θέση μας, αυτή του συμβούλου της Πολιτείας επί οικονομικών ζητημάτων. Δυστυχώς και πάλι δεν εισακουστήκαμε, με την αιτιολογία ότι πρέπει να σεβαστούμε τις απαιτήσεις της τρόικας. Και τότε είχαμε αναρωτηθεί ποιος κυβερνά αυτή την χώρα. Το ερώτημα επανήλθε και πάλι. Και πρέπει να απαντηθεί».
Επιπλέον ο κ. Μίχαλος παραθέτει δημόσιες τοποθετήσεις του ΕΒΕΑ , στις οποίες επεσήμανε την αναγκαιότητα αλλαγής του μίγματος της οικονομικής πολιτικής και καλεί εκ νέου την κυβέρνηση να αναλάβει τις ευθύνες της και να εισακούσει όχι μόνο τις προτάσεις τις τρόικας αλλά και των εκπροσώπων του επιχειρηματικού κόσμου της χώρας.
Ο πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Εμπόρων Ελλάδας κ. Βασίλης Κορκίδης , από την πλευρά του τόνισε ότι :«Το νέο αφεντικό της Ελλάδας, η τριανδρία των μέτριων, αποφάσισε να ξεπουλήσει τη χώρα μας σε τιμή ευκαιρίας. Με το «Διάγγελμα» της Τρόικας και ο πλέον καλόπιστος Έλληνας κατάλαβε ότι η χώρα μας κυβερνάται από μια τριανδρία «μέτριων» οικονομολόγων που μετά από 10 μήνες παραδέχθηκε την πλήρη αποτυχία της. Αφού αρχικά εστίασαν την προσοχή τους μόνο στο έλλειμμα της χώρας, εκτόξευσαν στα ύψη το χρέος, τον πληθωρισμό και την ανεργία. Η χωρίς τέλος αποτυχία του Μνημονίου και των αναθεωρήσεών του είναι δεδομένη και το αποδεικνύει ο λογαριασμός των 50 δις που ζητάνε, ξεπουλώντας ότι μας έχει απομείνει. Δεν μας είπαν, όμως, εάν πιστεύουν αυτά που λένε και προσπαθούν να επιβάλουν και τι θα αγόραζαν οι ίδιοι για 50 δις από τη δημόσια περιουσία».
Και η Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων καυτηριάζει την ανακοίνωση των εκπροσώπων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας και του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, σχετικά με την υιοθέτηση ενός πρωτοφανούς προγράμματος αποκρατικοποιήσεων, με στόχο την εύρεση 50 δις ευρώ μέχρι το 2015.
«Σε κάθε περίπτωση , εκτός από την ουσία του ζητήματος, υπάρχει και η διαδικασία. Η δημοσιοποίηση ενός τέτοιου σχεδιασμού δεν είναι αρμοδιότητα της τρόικας και των εκπροσώπων της, αλλά της υπεύθυνης Κυβέρνησης. Εκτός αν, πλέον, πέρα από τον επίσημο ρόλο του οικονομικού συμβούλου που έχει αναλάβει η τρόικα, της ανατέθηκε επισήμως και ο ρόλος του κυβερνητικού εκπροσώπου», επισημαίνει σε ανακοίνωση της η ΚΕΕΕ.
newscode
Ο πρόεδρος του ΕΒΕΑ κ. Κωνσταντίνος Μίχαλος δήλωσε ότι: «Το ΕΒΕΑ, πριν περίπου ένα χρόνο είχε ..........
κρούσει τον κώδωνα του κινδύνου για την αδιέξοδη πολιτική που περιγραφόταν στο Μνημόνιο.
Λίγους μήνες αργότερα , δυστυχώς δικαιωνόταν, καθώς αποδεικνυόταν στην πράξη ότι τα μέτρα που λήφθηκαν δεν επέφεραν κανένα θετικό αποτέλεσμα. Γι αυτό και ζητήσαμε την αλλαγή των όρων του Μνημονίου, προτείνοντας συγκεκριμένες δράσεις, ως οφείλαμε από την θέση μας, αυτή του συμβούλου της Πολιτείας επί οικονομικών ζητημάτων. Δυστυχώς και πάλι δεν εισακουστήκαμε, με την αιτιολογία ότι πρέπει να σεβαστούμε τις απαιτήσεις της τρόικας. Και τότε είχαμε αναρωτηθεί ποιος κυβερνά αυτή την χώρα. Το ερώτημα επανήλθε και πάλι. Και πρέπει να απαντηθεί».
Επιπλέον ο κ. Μίχαλος παραθέτει δημόσιες τοποθετήσεις του ΕΒΕΑ , στις οποίες επεσήμανε την αναγκαιότητα αλλαγής του μίγματος της οικονομικής πολιτικής και καλεί εκ νέου την κυβέρνηση να αναλάβει τις ευθύνες της και να εισακούσει όχι μόνο τις προτάσεις τις τρόικας αλλά και των εκπροσώπων του επιχειρηματικού κόσμου της χώρας.
Ο πρόεδρος της Εθνικής Συνομοσπονδίας Εμπόρων Ελλάδας κ. Βασίλης Κορκίδης , από την πλευρά του τόνισε ότι :«Το νέο αφεντικό της Ελλάδας, η τριανδρία των μέτριων, αποφάσισε να ξεπουλήσει τη χώρα μας σε τιμή ευκαιρίας. Με το «Διάγγελμα» της Τρόικας και ο πλέον καλόπιστος Έλληνας κατάλαβε ότι η χώρα μας κυβερνάται από μια τριανδρία «μέτριων» οικονομολόγων που μετά από 10 μήνες παραδέχθηκε την πλήρη αποτυχία της. Αφού αρχικά εστίασαν την προσοχή τους μόνο στο έλλειμμα της χώρας, εκτόξευσαν στα ύψη το χρέος, τον πληθωρισμό και την ανεργία. Η χωρίς τέλος αποτυχία του Μνημονίου και των αναθεωρήσεών του είναι δεδομένη και το αποδεικνύει ο λογαριασμός των 50 δις που ζητάνε, ξεπουλώντας ότι μας έχει απομείνει. Δεν μας είπαν, όμως, εάν πιστεύουν αυτά που λένε και προσπαθούν να επιβάλουν και τι θα αγόραζαν οι ίδιοι για 50 δις από τη δημόσια περιουσία».
Και η Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων καυτηριάζει την ανακοίνωση των εκπροσώπων της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας και του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, σχετικά με την υιοθέτηση ενός πρωτοφανούς προγράμματος αποκρατικοποιήσεων, με στόχο την εύρεση 50 δις ευρώ μέχρι το 2015.
«Σε κάθε περίπτωση , εκτός από την ουσία του ζητήματος, υπάρχει και η διαδικασία. Η δημοσιοποίηση ενός τέτοιου σχεδιασμού δεν είναι αρμοδιότητα της τρόικας και των εκπροσώπων της, αλλά της υπεύθυνης Κυβέρνησης. Εκτός αν, πλέον, πέρα από τον επίσημο ρόλο του οικονομικού συμβούλου που έχει αναλάβει η τρόικα, της ανατέθηκε επισήμως και ο ρόλος του κυβερνητικού εκπροσώπου», επισημαίνει σε ανακοίνωση της η ΚΕΕΕ.
newscode

Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου