Breaking News

...Άμα δώσεις κανά φράγκο, θα 'ρθω στην εκπομπή σου!

Επί πληρωμή οι καλεσμένοι στην ΕΡΤ;
Εδώ και λίγες ημέρες, ακουγόταν και γραφόταν ότι στη μουσική εκπομπή που θα παρουσίαζε η Δήμητρα Γαλάνη στην κρατική τηλεόραση οι καλεσμένοι θα παίρνουν ως αμοιβή ......


2000 ευρώ. Σκάνδαλο για την εποχή των 592 ευρώ, δε νομίζετε; Μέχρι και ο Τηλέμαχος Χυτήρης αναγκάστηκε να βγει σε ραδιοφωνικό σταθμό και να πει ότι κάτι τέτοιο δεν υφίσταται. Τώρα αυτό αν πρέπει να μας καθησυχάζει ή να μας ανησυχεί, θα δείξει!
http://www.newsbeast.gr/media/arthro/69672/ama-doseis-kana-frago-tha-rtho-stin-ekpobi-sou/

Δεν υπάρχουν σχόλια