Κουρής-Παπακωνσταντίνου παίρνουν τα πορτοφόλια των φοροφυγάδων!..


-Κύριε υπουργέ, είναι ο κος Κουρής στη γραμμή, να σας τον περάσω;
Η γραμματέας του υπ. Οικονομικών κατέβασε απαλά το ακουστικό στην καταφατική απάντηση του κου Παπακωνσταντίνου.
. Ελα μανάρι μου, τι κάνεις; Δουλεύεις τέτοια ώρα;
-Τι να κάνω κε Κουρή, βλέπετε υστερούμε στα έσοδα. Πρέπει γίνουμε ακόμη πιο αποτελεσματικοί στο κυνήγι της φοροδιαφυγής και του μαύρου χρήματος. Αυτό μου έλεγε και ο κος Καπελέρης με τον οποίο συνομιλούσα πριν λίγο...
.Κόψε τσι ..............

Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου