Μιζέρια, φτώχεια και αφιλότιμο...
Ότι είμαστε σε κρίση, αυτό είναι γνωστό. Ότι έχουμε εισέλθει σε έναν φαύλο κύκλο μιζέριας και απαισιοδοξίας, είναι ορατό στην καθημερινότητά μας δια του γυμνού οφθαλμού. Αυτό που δεν περιμέναμε είναι ότι σε αυτή τη δύσκολη περίοδο οι Έλληνες δεν θα έβρισκαν έναν κοινό τόπο για να μονοιάσουν και να αντιμετωπίσουν όλοι μαζί την λαίλαπα. Δυστυχώς οι δύσκολες αυτές ώρες δεν .............
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου