Breaking News

Το Kέντρο ασφυκτιά σε συνθήκες γκέτο

Η υποβάθμιση του Ιστορικού Κέντρου των Αθηνών, που έχει μεταμορφωθεί σε γκέτο ανομίας και «αποθήκη» εξαθλιωμένων αλλοδαπών χωρίς έγγραφα, καθώς και οι προτεινόμενες λύσεις στο χρόνιο πρόβλημα παρουσιάσθηκαν χθες στο άτυπο Υπουργικό Συμβούλιο. Πρόκειται για ζήτημα εκτάκτου ανάγκης, τόνισε ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη Μιχάλης Χρυσοχοΐδης και υπογράμμισε την ανάγκη διυπουργικής συνεργασίας. Ξεκαθάρισε ότι το διογκούμενο πρόβλημα του Kέντρου συνδέεται άμεσα με το.......................


ματαναστευτικό, είναι πρόβλημα βαθιά πολιτικό, αφορά ένα ευρύ φάσμα υπουργείων και χρήζει συντονισμένων πολιτικών. Δεν μπορεί να το αντιμετωπίσει μόνη της η ΕΛ.ΑΣ. Οι επιχειρήσεις «σκούπα» στην καρδιά της πρωτεύουσας που ασφυκτιά από λαθρομετανάστες και παρανόμους δεν αποδίδουν.
Τα κρατητήρια είναι υπερπλήρη, οι συλληφθέντες αφήνονται ελεύθεροι, ενώ η αθρόα είσοδος νεοαφιχθέντων δημιουργεί αφόρητες συνθήκες σε κατοίκους, επιχειρηματίες, τουρίστες. Σύμφωνα με τον κ. Χρυσοχοΐδη, επιβάλλεται μεταξύ άλλων να επιλυθεί το πρόβλημα με την Τουρκία, που επιτρέπει τη μαζική παράνομη είσοδο αλλοδαπών, και να συναφθούν συμφωνίες επανεισδοχής με τρίτες χώρες.
kathimerini

Δεν υπάρχουν σχόλια