Breaking News

Αλλάζει η αγορά υπηρεσιών υγείας από τα ασφαλιστικά ταμεία



Σε κοινοπραξία για την αγορά υπηρεσιών υγείας και προϊόντων προσχωρούν τα τέσσερα μεγάλα ασφαλιστικά ταμεία της χώρας προκειμένου να κάνουν οικονομίες κλίμακος και να συγκρατήσουν τις δαπάνες τους.
Σε σχετική απόφαση που ελήφθη χθες σε σύσκεψη των διοικητών του ΙΚΑ, του ΟΑΕΕ, του ΟΓΑ και του ΟΠΑΔ, στην οποία συζήτησαν τρόπους συντονισμού των δράσεων ώστε να επιτευχθεί μείωση των δαπανών στον τομέα της υγείας. Τα δύο τα βασικά μέτρα που θα βοηθήσουν στην επίτευξη του στόχου: ..........


1. Η καθολική εφαρμογή της ηλεκτρονικής συνταγογράφησης, το νομοσχέδιο για την οποία παρουσιάζει σήμερα ο υπουργός Εργασίας. Με το νέο σύστημα, θα καταγράφεται αυτομάτως ηλεκτρονικά στο ασφαλιστικό ταμείο η χορήγηση της συνταγής από τον γιατρό, η εκτέλεσή της από το φαρμακείο και ο ασφαλισμένος ασθενής. Ετσι, θα μπορεί να παρακολουθείται η συνταγογράφηση ώστε να αποφεύγονται καταχρήσεις. Εκτιμάται ότι θα εξοικονομηθεί τουλάχιστον 1 δισ. ευρώ.
2. Η δημιουργία κοινοπραξίας μεταξύ των ταμείων για την αγορά υπηρεσιών υγείας αλλά και προϊόντων (αναλώσιμα κ.λπ.) ώστε να επιτυγχάνονται καλύτερες συμφωνίες στις τιμές. 

asfalisinet 

Δεν υπάρχουν σχόλια