Ριζικές αλλαγές στη λειτουργία της ΕΡΤ
ΣΕΙΡΑ αποφάσεων για τη θεσμική θωράκιση της ΕΡΤ έλαβε χθες το δ.σ. της κρατικής ραδιοτηλεόρασης, το οποίο συγκλήθηκε μετά από σχετική οδηγία του υπουργού Πολιτισμού και Τουρισμού, Παύλου Γερουλάνου και ύστερα από το πόρισμα-καταπέλτη του ειδικού γραμματέα του Σώματος Επιθεωρητών - Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης.
Μεταξύ άλλων αποφασίστηκε:....
Τροποποίηση και αναμόρφωση του γενικού κανονισμού προσωπικού και του γενικού κανονισμού προμηθειών (διαδικασίες, αναθέσεις κ.λπ.), καθώς και αναβάθμιση των υπηρεσιών εσωτερικού ελέγχου της εταιρίας.
Επίσης:
• Εφαρμογή των ανοιχτών διαδικασιών και για την πρόσληψη προσωπικού ειδικού θέσεων επί τη βάσει των κάθε φορά απαιτούμενων τυπικών και ουσιαστικών προσόντων.
• Κατάργηση της δυνατότητας παράλληλης απασχόλησης -σε ανταγωνιστικά μέσα –των δημοσιογράφων που εργάζονται στην ΕΡΤ με σύμβαση αορίστου χρόνου.
• Να συσταθούν άμεσα δύο επιτροπές, εκ των οποίων η πρώτη θα διερευνήσει τις περιπτώσεις εξωτερικών συνεργατών οι οποίοι απασχολούνταν στην ΕΡΤ σε αντικείμενο άλλο από αυτό που προέβλεπε η σύμβασή τους, ενώ η δεύτερη θα διερευνήσει τις περιπτώσεις ανακριβών βεβαιώσεων γενικών διευθυντών και διευθυντών σχετικά με την έκδοση ΚΥΑ για την πρόσληψη εξωτερικών συνεργατών.
• Να ανατεθεί στη νομική υπηρεσία της ΕΡΤ το θέμα του καταλογισμού ευθυνών σε στελέχη και υπαλλήλους που εμπλέκονται στις αναφερόμενες στο πόρισμα του Σώματος Επιθεωρητών - Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης.
• Να ξεκινήσει η διαδικασία παραπομπής σε πειθαρχικό έλεγχο των αναφερόμενων στο πόρισμα των Επιθεωρητών - Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης στελεχών της ΕΡΤ.
• Να γίνει η δημόσια ανάρτηση του ονομαστικού πίνακα των στελεχών και υπαλλήλων της ΕΡΤ στους οποίους είχαν καταβληθεί bonus, καθώς και τα ποσά που είχαν καταβληθεί σε κάθε έναν από αυτούς.
Τέλος, όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, «με όλα τα παραπάνω αλλά και με σειρά μέτρων που θα ακολουθήσουν, το διοικητικό συμβούλιο της ΕΡΤ επιδιώκει τη θεσμική θωράκιση της ΕΡΤ έναντι περιπτώσεων και φαινομένων όπως τα αναφερόμενα στο πόρισμα του Σώματος Επιθεωρητών - Ελεγκτών Δημόσιας Διοίκησης, αλλά και τη λειτουργία της εταιρίας σε καθεστώς διαφάνειας και κυρίως λογοδοσίας στον Eλληνα πολίτη, ο οποίος και τη χρηματοδοτεί».
express

Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου