Breaking News

Και μας δουλεύουν και μας κλέβουν στη Μύκονο, κ. Νικητιάδη...


Στη ναυαρχίδα του ποιοτικού τουρισμού, στη Μύκονο, ο Δήμος έχει εγκαταστήσει πινακίδες ότι το συνολικό τίμημα της ενοικίαης μίας ομπρέλλας και δύο ξαπλωστρών δεν μπορεί να υπερβαίνει τα 12 ευρω. Μόνο που οι επιχειρηματίες τις γράφουν στα παλιά τους τα παπούτσια. Και φυσικά ο Δήμος κάνει τα στραβά μάτια.
Στην Ελιά, όπου δεν υπάρχει γωνία χωρίς ξαπλώστρες, σου ζητάνε 16 ευρώ, με το "έτσι θέλω". Στη Λια, κάθεσαι και σου χρεώνουν το "σετ" 15 ευρώ. Αν διαμαρτυρηθείς, σου λένε ότι.......

οι ξαπλώστρες τους έχουν στρώματα ή πετσέτινες επενδύσεις, που εσύ φυσικά δεν τα ζήτησες, αλλά και δεν μπορείς να βρεις άλλες.
Στον Πάνορμο, από τις πιο ροκ μυστικές γωνίες παλιότερα, έχουν γεμίσει όλη...
 την παραλία με αντιαισθητικά, παρδαλά πουφ. Ούτε να περάσεις, δεν μπορείς.
Αποδείξεις στα μαγαζιά πρέπει να ζητήσεις για να πάρεις. Σου φέρνουν το δελτίο παραγγελίας από τον υπολογιστή και είσαι τυχερός αν καταλάβεις την απάτη.
Η μπόχα σπάει κόκκαλα. Οι βόθροι στα παραλιακά studios ξεχειλίζουν και τα νερά καταλήγουν μπροστά στην παραλία, που εκμεταλλεύονται οι ίδιοι άνθρωποι, χρεώνοντας την βασιλικά.
Πας στον φούρνο και κανένα μέτρο υγιεινής. Με τα ίδια χέρια, πιάνουν τα λεφτά, με τα ίδια τα ψωμιά και τις τυρόπιττες που τις πληρώνεις τρελά.
Ποιοτικός τουρισμός δεν γίνεται έτσι, κύριε Υφυπουργέ. Με κακογουστιές και υπερβολές.
Ο ποιοτικός τουρίστας απαιτεί σεβασμό. Δεν θέλει να του φέρονται σα κορόίδο. Θέλει να ξέρει τι θα πληρώσει.Τα 3 και τα 4 ευρώ δεν είναι ασήμαντα για κανέναν. Κανένας δεν αγαπάει να του τα παίρνουν από τη τσέπη με μαγκιά ή με κόλπα. Θέλει καθαριότητα και τάξη, ευγένεια και χαμόγελο.
Από το Δήμο, δεν μπορούμε να περιμένουμε τίποτα. Εκλογές έχουν φέτος και άσε που, κόρακας κοράκου μάτι δεν βγάζει. Στη Μύκονο, υπάρχει η ομερτά των ντόπιων, που έχουν καβαλήσει το καλάμι. Από εκεί που πουλούσαν παξιμάδια, θαρρούν ότι έγιναν οι πρώτοι. Απαίδευτοι κι αγενέστατοι. Χωριάτες με τα όλα τους. Που να απευθυνθείς;
Στην Τουριστική Αστυνομία το 2289022482 είναι φαξ. Τις άλλες υπηρεσίες που να τις βρεις;
Μήπως, στη Σύρο, στον εισαγγελέα, που πριν από τρία χρόνια σήκωσε στο πόδι τη Ψαρρού; Αυτός πρέπει να μετρήσει τις ξαπλώστρες στις παραλίες; Πας στη Ελιά και τα μόνα ελεύθερα κομμάτια είναι στα water-sports και πίσω από τις αντιανεμικές καλαμιές, με τα σκουπίδια (φωτο). Ο ΕΦΕΤ που είναι, να κάνει υγειονομικούς ελέγχους στα μαγαζιά; Η ΥΠΕΕ στις παραλίες για τις αποδείξεις; Οι επιθεωρητές περιβάλλοντος της κυρίας Καραβασίλη πότε κατέβηκαν στις ακτές για να δουν που τρέχουν αναξέλεγκτα οι βόθροι;
Πριν από χρόνια, διερωτιόμουνα τι είναι τα άσπρα σημάδια στους δρόμους. Τώρα ξέρω. Είναι τα ιζήματα από τους βόθρους που ξεθυμαίνουν στις κατηφόρες μέχρι να στεγνώσουν από τον ήλιο ή να φθάσουν στη θάλασσα. Αηδία!
Κύριε Υφυπουργέ Τουρισμού, δεν σας κάνει εντύπωση ότι από όλη τη Μύκονο με τις τόσεςυπέροχες παραλίες, μόνο ο Καλαφάτης έχει γαλάζια σημαία; Που να μπει άλλη παραλία στο πρόγραμμα;
Οι Μυκονιάτες τρώνε τις σάρκες τους. Νομίζουν ότι θα ζουν για πάντα έτσι. Ξεχείλωσαν τα πάντα. Κάνουν ένα λάθος, όμως. Η γη είναι δική τους, ο τόπος τους όμως ανήκει σε όλη την Ελλάδα. Κι οι υπόλοιποι Έλληνες που τον αγαπήσαμε, απαιτούμε να τον σεβαστούν.
Ηρθε η ώρα, κύριε Υφυπουργέ, να δράσετε. Αρχίστε ελέγχους, τώρα. Θα εκπλαγείτε με αυτά που θα δείτε.
Ένας αθεράπευτα Μυκονιάτης
(εκ μεταγραφής)

Δεν υπάρχουν σχόλια