Η Νανά, βγάζει το άχτι της...


"Μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται" συνηθίζουμε να λέμε χαριτολογώντας, όταν θέλουμε να τονίσουμε ότι όταν τελειώσει κάτι, τελειώνει για τα καλά...Και ταιριάζει απόλυτα στη περίπτωση της Νανάς Παλαιτσάκη... η οποία ούσα μακριά, όχι μόνο από το "Μεσημεριανό Express", αλλά και από το Alter - αφού πληροφορίες τη θέλουν να μην έχει συμφωνήσει για συνέχιση της συνεργασίας της με το κανάλι του Περιστερίου- βγάζει το άχτι της γράφοντας μεταξύ άλλων και τα παρακάτω για την ...
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου