Breaking News

Μήνυμα στον μαιμού "τρωκτικό" να αποσυρθεί ...γιατί "παίζει" με την φωτιά !

Εμμέσως πλην σαφώς μάλλον για λογαριασμό των συνεργατών του πραγματικού "troktiko" ίσως και συγγενικών του προσώπων του Σ Γκιόλια απο το Mediasoup στάλθηκε μήνυμα ...στο blog που υποδύεται αν οχι οτι είναι η συνέχεια ...ή κάτι αντίστοιχο με τo troktiko !Ιδού τι γράφουν..
"Θα μπορούσαμε, αν θέλαμε ν απαντήσουμε, στα εκατοντάδες e mails αναγνωστών, που μας ρωτούν τις τελευταίες μέρες, ποιοί κρύβονται πίσω από το μαιμουδοblog, αποκαλύπτοντας, όχι μόνο, ποιός είχε τη φαεινή ιδέα να το στήσει, αλλά και να επισημάνουμε -κυρίως στον ίδιο- πόσο επικίνδυνο είναι το παιγχνίδι, που αποφάσισε να παίξει.

Για να τολμήσει κανείς, κάτι τέτοιο, στη συγκεκριμένη συγκυρία, που κάποιοι ψάχνουν στόχους, πρέπει να είναι επιεικώς.........


ηλίθιος. Γι αυτό, θα του πούμε, αν αντέχει να πάρει και 2ο φέρετρο στο λαιμό του, (ας φανταστεί ποιόν στοχοποιεί με μια τέτοια κίνηση), καλά το πάει. Αν όχι, ας το πάρει αλλιώς.

Είμαι σε θέση να γνωρίζω το όνομα και τις ''φιλοδοξίες'' του συγκεκριμένου πολυπράγμονα δημοσιογράφου και μόνιμου σχολιαστή των μεσημεριανών.

(Κάποτε, πριν κάνει την στροφή στην ποιότητα, είχα κι εγώ την τιμή να τον φιλοξενήσω σε εκπομπή μου.).

Το απολύτως βέβαιο, είναι ότι δίπλα σ αυτόν τον κύριο, που διατηρεί και site και άλλο blog που λήγει κι αυτό σε -ικός και επαινεί έως ναυτίας, το νέο μεγαλοφυές ''εγχείρημα'',

δεν υπάρχει κανένας troktikos!"
http://papatzides.blogspot.com/2010/07/blog-post_29.html

Δεν υπάρχουν σχόλια