"Γιατί δεν δημοσιεύονται τα ονόματα και οι φωτογραφίες των βιαστών;"

"Διαβαζω για το εγκλημα του βιασμού που διαπράχθηκε στην Κόρινθο και δεν βλέπω πουθενά να δημοσιοποιούνται τα ονόματά τους και οι φωτογραφίες τους. Τους προστατεύει ο νόμος? Τα κορίτσια μας που θα κινδυνεύουν αύριο που θα αφεθούν ελεύθεροι αυτοί οι κύριοι ποιος...
θα τα προστατεύσει? Να υποθέσω ότι η δημοκρατία μας είναι με το μέρος του βιαστή και όχι με την πλευρά του θύματος? Εύχομαι στους νομοθετες, δικαστές και λοιπούς εξ αυτών που αποφασίζουν να προστατεύουν τέτοιους εγκληματίες να υποστούν τις συνέπειες της συμπεριφοράς των βιαστών, εμπόρων ναρκωτικών κλπ..."
ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
http://troktiko.blogspot.com/2010/06/blog-post_1989.html
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου