Κυβέρνηση της βουβουζέλας
Αυτό που μας μένει μέχρι στιγμής από το Μουντιάλ είναι μέτριο ποδόσφαιρο και οι… βουβουζέλες. Ειδικά οι τελευταίες έχουν γίνει πολύ της μόδας σε όλα τα επίπεδα. Κάνουν απίστευτο θόρυβο, λες και σμήνος από χιλιάδες μύγες μας επιτίθενται, αποπροσανατολίζεται ο ποδοσφαιριστής αλλά τελικά είναι αναποτελεσματικές, δεν προσφέρουν στη στήριξη της ομάδας.
Κάπως έτσι λοιπόν και η κυβέρνηση αποφάσισε τον τελευταίο καιρό να το παίξει…βουβουζέλα. Διάφοροι βουλευτές φωνασκούν και ασκούν κριτική κατά της κυβέρνησης αλλά στη Βουλή… κότες, ψηφίζουν νομοσχέδια που πλήττουν καίρια το λαό. Για παράδειγμα η Β. Παπανδρέου επιτίθεται κατά του Γ. Παπακωνσταντίνου για τα οικονομικά, ή ο Μ. Παπαϊωάννου κατά του Α. Λοβέρδου για το ασφαλιστικό. Ο Χρ. Παπουτσής κατά πάντως και διάφοροι άλλοι ουρλιάζουν εντός των γραφείων και διαμαρτύρονται για την κυβερνητική πολιτική, αλλά στα κανάλια είναι αρνάκια που δε φεύγουν από το μαντρί.
Από την άλλη έχουμε μια σειρά από υπουργούς, πραγματικές βουβουζέλες. Ο Λοβέρδος ωρύεται πως ότι κάνει το κάνει για το καλό μας. Ο Παπακωνσταντίνου μας κόβει τους μισθούς για το καλό του τόπου. Ο Ραγκούσης απολύει χιλιάδες υπαλλήλους για το καλό της Ελλάδας και όλοι βγαίνουν φωνάζουν, κάνουν θόρυβο, αλλά αποτέλεσμα μηδέν.
Πρώτος και καλύτερος φυσικά ο πρωθυπουργός ο οποίος χθες στη Βουλή τα έβαλε με την Παπαρήγα. Φώναξε, είπε όμορφες εκφράσεις, δημιούργησε ντόρο, τον έπαιξαν οι εφημερίδες αλλά από ουσία μηδέν. Και ουσία είναι η παραγωγή πολιτικής για το λαό. Μέτρα τόνωσης των φτωχών, όχι ρυθμίσεις φτώχειας. Κοινωνική προστασία κι όχι κατάλυση κάθε εργατικής κατάκτησης. Μέτρα για την υγεία, την παιδεία, την ανάπτυξη, όχι διάλυση της χώρας μέσα σε 9 μήνες.
Αυτή είναι, λοιπόν, μια κυβέρνηση της βουβουζέλας που έχει μάθει μόνο να κάνει θόρυβο.
Στην τηλεόραση που παρακολουθούμε το Μουντιάλ όταν μας ενοχλούν οι βουβουζέλες κλείνουμε τη φωνή. Μήπως ήλθε η ώρα να πατήσουμε σιωπητήριο και για την κυβέρνηση;
http://www.antinews.gr/?p=51572
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου