Breaking News

Φοβούνται τους αγανακτισμένους

Προβοκάρουν τους αγανακτισμένους
Από χθες το βράδυ πάντως γίνεται μια τεράστια προσπάθεια από ορισμένα «κέντρα» να αμαυρωθεί ο αγώνας των «αγανακτισμένων», αφού παρουσιάζουν ως σοβαρά επεισόδια την ...........




φυγάδευση 3-4 βουλευτών οι οποίοι είχαν ξεμείνει στη Βουλή και φοβόντουσαν να αποχωρήσουν.
Οι συγκεκριμένοι «δουλευταράδες» έφυγαν μέσω του Εθνικού Κήπου, αφού τα άκουσαν από λίγους συγκεντρωμένους και χωρίς κανείς να τους ακουμπήσει ή να κινηθεί απειλητικά εναντίον τους.
Επίσης γίνεται μια προσπάθεια από βουλευτές και υπουργούς της κυβέρνησης, μετά τον αντιπρόεδρο την εβδομάδα που πέρασε, να μειώσουν τις τεράστιες συγκεντρώσεις. Πιο συγκεκριμένα ο πρόεδρος της Βουλής, Φ. Πετσάλνικος σχολίασε καυστικά τα συνθήματα μιλώντας για φασισμό. Πάντως κανείς από τους «αγανακτισμένους» δε φαίνεται να επιζητά τον φασισμό, παρά αληθινή δημοκρατία. Κάτι που τα κόμματα της Βουλής έχουν ξεχάσει τι σημαίνει ακολουθώντας συστηματικά το «αποφασίζομεν και διατάζομεν».
Επικριτικός ήταν και ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη, Χ. Παπουτσής λέγοντας «Να καταδικάσουν άμεσα και να απομονώσουν όσους, επιμένουν με συστηματικό τρόπο να δημιουργούν επεισόδια και να προκαλούν βίαιες αντιδράσεις εις βάρος της αξιοπιστίας των θεσμών και τις αξιοπρέπειας των προσώπων». Μάλλον ο υπουργός θεωρεί επεισόδια να χτυπά κανείς ένα άδειο τηγάνι και να φωνάζει «κλέφτες-κλέφτες».
«Οι εκδηλώσεις ισοπέδωσης των πάντων, συστηματικού ευτελισμού των θεσμών, αγνόησης των νόμων, απαξίωσης της Βουλής και προπηλακισμού Βουλευτών δεν τιμούν το Δημοκρατικό Πολίτευμα.
Ε, όχι. Αυτό δεν είναι δημοκρατία. Ε, όχι, δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Ούτε στην ζωή ούτε στην πολιτική. Οι νόμοι ισχύουν για όλους και θα εφαρμόζονται με γνώμονα το δημόσιο συμφέρον», συμπλήρωσε ο υπουργός χωρίς να γίνεται ιδιαίτερα κατανοητός και δείχνοντας την ενόχλησή του για τα συνθήματα που ακούγονται καθημερινά.

Το συμπέρασμα που βγάζουμε είναι πως πλέον οι «αγανακτισμένοι» θεωρούνται «αγκάθι» στα σχέδια πείνας και ξεπουλήματος της κυβέρνησης και κάποιοι προσπαθούν να τους εξοντώσουν. Μακάρι να μην τα καταφέρουν. Στην Ελλάδα για όγδοη συνεχόμενη μέρα «κάτι γίνεται», εμείς το λέμε ελπίδα.
newstoday.

Δεν υπάρχουν σχόλια