Διαψεύδονται τα περί εξόδου της Ελλάδας από την ευρωζώνη
Με κάποια καθυστέρηση Παρίσι και Βερολίνο διέψευσαν με τη σειρά τους .........
σήμερα το περιεχόμενο δημοσιεύματος του περιοδικού Der Spiegel, σύμφωνα με το οποίο η Ελλάδα εξετάζει το ενδεχόμενο εξόδου από την ευρωζώνη» και επιστροφή σε δικό της νόμισμα. Διαψεύσεις έρχονται και από το Λουξεμβούργο, ωστόσο το Spiegel επιμένει στην ορθότητα των ισχυρισμών του.
Συνάντηση σε μικρό κύκλο
Το εσωτερικό έγγραφο του Σόιμπλε
Ο κ. Σόιμπλε φέρεται διατεθειμένος να αποτρέψει την ελληνική κυβέρνηση από την έξοδό της από την ευρωζώνη και έχει μαζί του εσωτερικό έγγραφο το οποίο προειδοποιεί για τις συνέπειες. Μεταξύ άλλων, το έγγραφο φέρεται να εκτιμά ότι υιοθέτηση εθνικού νομίσματος θα σήμαινε σημαντική υποτίμησή του έναντι του ευρώ μέχρι και κατά 50%, κάτι που θα εκτόξευε το ελληνικό χρέος στο 200% του ελληνικού ΑΕΠ. Αυτό θα καθιστούσε «αναπόφευκτη την αναδιάρθρωση», με λίγα λόγια η Ελλάδα θα χρεοκοπούσε, φέρεται να υποστηρίζει η έκθεση. Οι επιπτώσεις θα ήταν αρνητικές και στον ελληνικό αλλά και τον ευρωπαϊκό τραπεζικό τομέα και φυσικά για την ΕΚΤ και τη Γερμανία που έχει συνεισφέρει με τη μερίδα του λέοντος στη διάσωση, επισημαίνει το περιοδικό.
ΣταμάτηςΑσημένιος, Der Spiegel, Reuters, dpa
Υπεύθ. Σύνταξης: Βιβή Παπαναγιώτου
http://www.dw-world.de/dw/article/0,,15057110,00.html
http://www.dw-world.de/dw/article/0,,15057110,00.html
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου