Breaking News

Δήλωση "βόμβα" Δραγούμη: «Τις επόμενες Κυριακές αποχωρώ εγώ»

Στo "Κόντρα Ξύρισμα" με τον Δημήτρη Μάρκο μίλησε η Ναταλία Δραγούμη. Η ηθοποιός αναφέρθηκε στην αποχώρηση της Νατάσας Καλογρίδη και δεν έκρυψε πως πίστευε ότι θα αποχωρούσε αυτή: «Στενοχωρήθηκα που έφυγε η Νατάσα. Ήταν η μόνη που ήξερα πριν το "Dancing" και ήμασταν φίλες. Πίστευα ότι.........


θα αποχωρούσα εγώ γιατί είχα δυσκολευτεί πολύ με το συγκεκριμένο χορό».

Τέλος εξέφρασε την άποψή της ότι είναι από τις πρώτες υποψήφιες για αποχώρηση από το "Dancing with the stars" τις επόμενες Κυριακές.
http://www.markos.tv/dilosi-bomba-dragoymi-tis-epomenes-kyriakes-apoxoro-ego

Δεν υπάρχουν σχόλια