Κανονικά χορηγούνται τα φάρμακα στους ασφαλισμένους του ΟΠΑΔ
Υπενθυμίζεται ότι .......
εδώ και αρκετό καιρό οι φαρμακοποιοί, κυρίως της Αττικής, είχαν προχωρήσει σε εμπάργκο στη...
χορήγηση φαρμάκων προς τους ασφαλισμένους του ΟΠΑΔ, καθώς ο οργανισμός δεν τους εξοφλούσε με βάση τις δεσμεύσεις που είχαν προκύψει μετά τις συναντήσεις του υπουργού Υγείας αλλά και συναρμόδιων υπουργών με τους φαρμακευτικούς συλλόγους της χώρας
nooz
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου