Τα κορίτσια που θα δείτε μάλλον είναι βιαστικά διότι ξέχασαν να φορέσουν το προφανές κάτω από τα μπλουζάκια τους και διαγράφονται πολλά… Όχι πως μας χαλάει το θέαμα. Τι λέτε κι εσείς
sportygossip.
Κορίτσια ξεχάσατε να φορέσετε κάτι βασικό και κάνει μπαμ διότι εμείς βλέπουμε πολλά!!!
Reviewed by hellas
on
15:00
Rating: 5
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου