Breaking News

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ ΟΜΑΔΑΣ “ΔΙΚΑΙΩΜΑ”

“Τυνησία – Αίγυπτος: Έρχεται η σειρά σας”

Οι υπομονές και οι αντοχές μας έχουν εξαντληθεί για τα καλά:


Τα επίσημα στοιχεία μιλάνε για ανεργία της τάξης του 20% μέσα στο 2011 σε όλη την χώρα και την Κρήτη να είναι πρωταθλήτρια στους ρυθμούς ανάπτυξης της ανεργίας...


Μειώνουν μισθούς και συντάξεις, απελευθερώνουν τις απολύσεις, εξαπλώνουν τις “επιχειρησιακές συμβάσεις” και πριμοδοτούν ελαστικές σχέσεις εργασίας για την “τόνωση της επιχειρηματικότητας”.


Για την καταπολέμηση της ανεργίας υπόσχονται .................


απελευθέρωση κονδυλίων 200 εκατ. από τον Μάρτη. Το ποσό αυτό με απλά μαθηματικά, μεταφράζεται σε δαπάνες 0,70€ για κάθε άνεργο την ημέρα! Ξεπαραδιαστήκατε ρε παιδιά...


Σύμφωνα με ντοκιμαντέρ του γαλλικού καναλιού CANAL+, o επικεφαλής του ΔΝΤ Ντομινίκ Στρος Καν “καρφώνει” τον καλό μας πρωθυπουργό και αποκαλύπτει: Δύο μήνες μετά τις εκλογές του 2009 η κυβέρνηση είχε ήδη συννενοηθεί για την προσφυγή της χώρας στο ΔΝΤ!!!


Τι τους κοιτάτε ρε;


Μας γονάτισαν, μας έριξαν στην ανεργία, μας πήρανε την αξιοπρέπεια, μας φλόμωσαν με ψέματα. Και όλα αυτά για ποιό λόγο; Για να μας κάνουν μπανανία. Χωρίς δημοκρατία, χωρίς μισθούς, χωρίς δημόσια περιουσία, χωρίς μέλλον.

Την ίδια στιγμή δεν μας δίνουν άλλη επιλογή. Ποιό το νόημα να καθόμαστε ακόμα στο σπίτι και στον καναπέ; Απο ποιούς περιμένουμε βοήθεια; Από τους γαλαζοπράσινους καλοθελητές που μας έφεραν σε αυτό το σημείο; Έχουμε, πλέον, όλοι ευθύνη απέναντι στο μέλλον το δικό μας, των παιδιών μας, της χώρας.

Την Τετάρτη, ημέρα γενικής απεργίας, πρέπει οι δρόμοι και οι πλατείες της χώρας να πλημμυρίσουν. Για να αλλάξουν τα πράγματα υπάρχει μία βασική προϋπόθεση: Να φύγουν όλοι τους:

Να φύγει η κυβέρνηση Παπανδρέου που μας έσυρε στο ΔΝΤ και μετά έκανε την πάπια

Να φύγουν οι ψεύτες και οι κλέφτες που ροκάνισαν την περιουσία του λαού τόσα χρόνια

Να φύγει η τρόικα με το μνημόνιο της που μας έκατσε στο σβέρκο

Να πάρουν μαζί τους και τα μέτρα που μας γύρισαν πίσω έναν αιώνα


Η ομάδα Δικαίωμα καλεί όλους τους ανέργους και όλους τους εργαζόμενους της πόλης να κατέβουν στο δρόμο με αφορμή την πανεργατική απεργία της ΓΣΕΕ/ΑΔΕΔΥ την Τετάρτη το πρωί.


Το πανό της ομάδας θα βρίσκεται δίπλα από το Εργατικό Κέντρο Ηρακλείου (Λεωφόρος Δημοκρατίας 10), την Τετάρτη στις 10:00 το πρωί.

Δεν υπάρχουν σχόλια