Breaking News

Μετωπική κυβέρνησης με τρόικα

Πυρ ομαδόν από κορυφαία στελέχη της κυβέρνησης κατά των εκπροσώπων της τρόικας προκάλεσαν οι χθεσινές δηλώσεις περί ανάγκης ιδιωτικοποίησης περιουσιακών στοιχείων του δημοσίου, συνολικής αξίας 50 δις ευρώ. Για απαράδεκτη συμπεριφορά των εκπροσώπων της έκανε λόγο τα ξημερώματα ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιώργος Πεταλωτής. Παράλληλα το μεσημέρι την ενόχληση του διατύπωσε από τη Βέροια και ο υπουργός Εσωτερικών Γιάννης Ραγκούσης, ενώ ............


αναμένεται διάβημα του πρωθυπουργού προς τους επικεφαλής της ΕΕ, του ΔΝΤ και της ΕΚΤ.

Η ανακοίνωση που έκανε ο Κυβερνητικός Εκπρόσωπος, Γιώργος Πεταλωτής, σχετικά με τη σημερινή συνέντευξη τύπου των εκπροσώπων της ΕΕ, του ΔΝΤ και της ΕΚΤ έχει ως εξής:

«Η συμπεριφορά των εκπροσώπων της ΕΕ, του ΔΝΤ και της ΕΚΤ, κατά τη σημερινή τους συνέντευξη, ήταν απαράδεκτη. Τους ζητήσαμε να βοηθήσουν και τιμάμε στο ακέραιο τις δεσμεύσεις μας. Δεν ζητήσαμε όμως από κανένα να παρεμβαίνει στα εσωτερικά της χώρας. Θα πρέπει όλοι να αντιληφθούν τον ρόλο τους. Και αυτό θα το καταστήσουμε σαφές σε όλους τους εταίρους μας.

Έχουμε ανάγκη αλλά έχουμε και όρια. Και τα όρια της αξιοπρέπειάς μας δεν τα διαπραγματευόμαστε με κανέναν. Εντολές παίρνουμε μόνο από τον ελληνικό λαό.

Ακόμη, η κυβέρνηση επανειλημμένως έχει τοποθετηθεί για την ανάγκη αξιοποίησης της ακίνητης περιουσίας του δημοσίου, με όρους διαφάνειας, ώστε αυτή να συνεισφέρει στην ανάπτυξη αλλά και στη μείωση του δημόσιου χρέους. Επ’ αυτού έχουν γίνει επίσημες ανακοινώσεις καθώς και λεπτομερής σχεδιασμός σε βάθος πολλών ετών. Είναι προφανές βέβαια ότι η αξιοποίηση της ακίνητης περιουσίας του δημοσίου σε καμία περίπτωση δεν σημαίνει εκποίηση δημόσιας γης. Εξίσου προφανές είναι ότι για τη λήψη αυτών των αποφάσεων μόνη αρμόδια είναι η ελληνική κυβέρνηση».

Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκε και ο υπουργός Εσωτερικών, Γιάννης Ραγκούσης. Σε ομιλία του στη Βέροια τόνισε ότι την αποκλειστική ευθύνη έχει η κυβέρνηση και ο ελληνικός λαός δεν έχει δώσει εντολή σε κανέναν εκπρόσωπο της τρόικας να παρεμβαίνει στην πολιτική ζωή και να του δίνει μαθήματα, διατυπώνοντας έτσι την ενόχλησή του για τις δηλώσεις των εκπροσώπων της τρόικας στη χθεσινή συνέντευξη Τύπου.

«Κανείς από όλους όσοι οφείλουν να συνδράμουν την Ελλάδα να βγει από την κρίση δεν μπορεί να παρεξηγεί τον ρόλο του. Και ο ελληνικός λαός σε κανέναν εκπρόσωπο δεν έχει δώσει εντολή να παρεμβαίνει στην πολιτική ζωή του τόπου. Ο ελληνικός λαός σε κανέναν εκπρόσωπο της τρόικας δεν έχει δώσει την εντολή, ή την εξουσιοδότηση, να του δίνει μαθήματα. Και γι αυτό τον λόγο σε ανύποπτο χρόνο έχουμε ξεκαθαρίσει τους ρόλους. Η ευθύνη μάς ανήκει, μάς ανήκει αποκλειστικά και είμαστε σε θέση απέναντι στον ελληνικό λαό, ανά πάσα στιγμή, να αιτιολογήσουμε τις αποφάσεις μας», επισήμανε ο υπουργός.

Για «τελεσιγραφικές υποδείξεις και εντολές» που δεν πτοούν την κυβέρνηση και τον πρωθυπουργό, έκανε με ανακοίνωσή του λόγο ο γραμματέας του Εθνικού Συμβουλίου του ΠΑΣΟΚ Μιχάλης Καρχιμάκης, αναφερόμενος στη χθεσινή συνέντευξη των εκπροσώπων της τρόικας.

«Οι εκπρόσωποι της τρόικας, ξεπέρασαν τα όρια. Τα όσα είπαν, χθες, είναι απαράδεκτα και αποδοκιμαστέα. Τελεσιγραφικές υποδείξεις και εντολές για το πώς θα αξιοποιηθεί η περιουσία του ελληνικού δημοσίου, η περιουσία του ελληνικού λαού, δεν δεχόμαστε από κανέναν. Και από κανέναν, δεν δεχόμαστε να κουνά το δάκτυλο του στον ελληνικό λαό, μέσα στο σπίτι του. Να το κουνάνε στα δικά τους σπίτια», τονίζεται στην ανακοίνωση του κ. Καρχιμάκη και προστίθεται: «Η κυβέρνηση του ΠΑΣΟΚ και ο Γιώργος Παπανδρέου, ξέρουν ποια είναι τα συμφέροντα της Ελλάδας και του ελληνικού λαού και αυτά υπηρετούν με επιτυχία. Γι αυτό πήραμε σκληρές αποφάσεις και σώσαμε τη χώρα από τη χρεοκοπία, για αυτό προχωράμε σε ριζικές αλλαγές για να βγάλουμε οριστικά τη χώρα από την κρίση. Για να μην χρειαστούμε ξανά ούτε Μνημόνια ούτε τρόικες και φυσικά ούτε τους εκπροσώπους τους».
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artid=4617799

Δεν υπάρχουν σχόλια