Breaking News

Εντονο παρασκήνιο με την τρόικα

Στο επίκεντρο τα 50 δισ. ευρώ Παρασκηνιακές διαπραγματεύσεις διεξάγονται μεταξύ της Αθήνας και της τρόικας με σκοπό να αλλάξει το κείμενο του Μνημονίου σε ό,τι αφορά το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων. Η κυβέρνηση θέλει να απαλειφθεί, ει δυνατόν, πλήρως από το κείμενο ο.........


αριθμός των 50 δισ. ευρώ και, σύμφωνα με πληροφορίες, έχει ήδη υποβάλει σχετικό αίτημα στο ΔΝΤ. Στο επικαιροποιημένο Μνημόνιο που συμφωνήθηκε την περασμένη Παρασκευή δεσμευόταν η κυβέρνηση να παρουσιάσει πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων τουλάχιστον (at least) 50 δισ. ευρώ, εκ των οποίων τα 15 δισ. τη διετία 2011 - 2012 και τα υπόλοιπα έως το 2015. Εν τω μεταξύ, το κλίμα για την Ελλάδα στις Βρυξέλλες, αλλά και στην Ουάσιγκτον όπου εδρεύει το ΔΝΤ είναι βαρύ, με αποτέλεσμα να εκφράζονται φόβοι ότι η στάση της τρόικας έναντι της χώρας θα είναι πολύ αυστηρότερη τους επόμενους μήνες. Οπως αναφέρουν πληροφορίες, οι δανειστές μας θα είναι εφεξής πολύ πιο πιεστικοί, κατά την αξιολόγηση της εφαρμογής του Μνημονίου, ενώ δεν αποκλείεται να ζητηθεί, σε περίπτωση απόκλισης από τους στόχους, η λήψη πρόσθετων μέτρων, ενόψει της χορήγησης των επόμενων δόσεων του δανείου των 110 δισ. ευρώ.
Αφορμή για τα πυκνά σύννεφα στις σχέσεις της Αθήνας με την τρόικα δεν είναι μόνο οι πρωτοφανείς παλινωδίες της κυβέρνησης στο ζήτημα της αξιοποίησης της δημόσιας περιουσίας. Στις Βρυξέλλες έχει εδραιωθεί η πεποίθηση ότι η πλειονότητα των υπουργών δεν προωθεί τις απαιτούμενες διαρθρωτικές αλλαγές και μεταρρυθμίσεις. Επίσης, δυσφορία προκαλεί η αδυναμία κυβέρνησης και Ν.Δ. να δημιουργήσουν πεδία συναίνεσης για την εξυγίανση της ελληνικής οικονομίας.
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_politics_1_17/02/2011_432960

Δεν υπάρχουν σχόλια