Πιστέψατε ότι η Μαρία Μπεκατώρου ασχολήθηκε για πρώτη φορά με το τραγούδι όταν βρέθηκε να συμμετέχει στο Just the two of us; Όχι, αφού η παρουσιάστρια το 2004 είχε μπει στο στούντιο και είχε ηχογραφήσει με την Πόπη Μαλιωτάκη ένα ντουέτο. Δείτε το βίντεο και ακούστε το τραγούδι…
Αναδημοσιευση Απο gossip
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου