Mε πληρωμή η Σίτιση στα ΤΕΙ Αθηνών
ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΡΧΕΣ ΤΟΥ ΕΤΟΥΣ οι σπουδαστές ενημερώθηκαν ότι ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΓΕΥΜΑ... ΘΑ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ 3 ΕΥΡΩ!!! Με απλούς υπολογισμούς, ο οικογενειακός προϋπολογισμός των γονιών επιβαρύνεται για 2 γεύματα την ημέρα, τουλάχιστον 180ευρώ (!!!) τον μήνα και για 3 γεύματα, 270ευρώ (!!!).
Στο site του ΤΕΙ Αθηνών-Υπηρεσίες -Σπουδαστική Μέριμνα -Σίτιση σπουδαστών, ανφέρεται:
...
"Διάρκεια Σίτισης Η δωρεάν σίτιση για τους δικαιούχους σπουδαστές παρέχεται από την 1η Σεπτεμβρίου κάθε έτους μέχρι την 5η Ιουλίου του επομένου έτους και διακόπτεται κατά τις διακοπές των εορτών των Χριστουγέννων και του Πάσχα." Η αποφάση αυτή (μέχρι και σήμερα αναφέρεται στο site) έρχεται σε αντίθεση με την πρακτική που εφαρμόζεται. Σαν γονιός, δυσανασχετώ και διαμαρτύρωμαιέντονα γιατί το βάρος της, πέφτει στους δικούς μου ώμους, που ήδη έχουν λιγίσει από τα μακροχρόνια έξοδα για τις σπουδές. Φροντιστήρια στο λύκειο, ενοίκιο για την στέγαση του παιδιού και όλα τα υπόλοιπα (θέρμανση, φως, νερό κλπ), εξοπλισμός της κατοικίας, γραφική ύλη, φωτοτυπίες για τα μαθήματα που δίνονται σε ηλεκτρονική μορφή, υλικά εργαστηρίων κλπ, έξοδα μεταφοράς (αστικές συγκοινωνίες, μετρό, τραίνο κλπ). Δεν προσθέτω και τα προσωπικά έξοδα που είναι δεδομένα όταν οι σπουδές είναι στην ίδια πόλ! η. Αν λάβουμε υπόψη τις συνεχείς αλματώδεις αυξήσεις σε όλα τα τιμολόγια και τις μειώσεις των μισθών, ο καθένας αντιλαμβάνεται το αδιέξοδο που μας οδηγεί μια τέτοια απόφαση. ΑΝ ΣΚΟΠΟΣ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ είναι 1)να εξοντώσουν οικονομικά τους γονείς των σπουδαστών ή 2)να μειώσουν τον αριθμό αυτών που φοιτούν, λόγω οικονομικής δυσχέριας ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ. Αν είχαμε την δυνατότητα να δόσουμε για σπουδές τόσο μεγάλο ποσοστό από τα έσοδά μας, σας πληροφορώ ότι θα στέλναμε τα παιδιά μας να σπουδάσουν στο εξωτερικό, χωρίς την ψυχική και οικονομική φθορά των εισαγωγικών στις σχολές εξετάσεων. http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/01/m_19.html
"Διάρκεια Σίτισης Η δωρεάν σίτιση για τους δικαιούχους σπουδαστές παρέχεται από την 1η Σεπτεμβρίου κάθε έτους μέχρι την 5η Ιουλίου του επομένου έτους και διακόπτεται κατά τις διακοπές των εορτών των Χριστουγέννων και του Πάσχα." Η αποφάση αυτή (μέχρι και σήμερα αναφέρεται στο site) έρχεται σε αντίθεση με την πρακτική που εφαρμόζεται. Σαν γονιός, δυσανασχετώ και διαμαρτύρωμαιέντονα γιατί το βάρος της, πέφτει στους δικούς μου ώμους, που ήδη έχουν λιγίσει από τα μακροχρόνια έξοδα για τις σπουδές. Φροντιστήρια στο λύκειο, ενοίκιο για την στέγαση του παιδιού και όλα τα υπόλοιπα (θέρμανση, φως, νερό κλπ), εξοπλισμός της κατοικίας, γραφική ύλη, φωτοτυπίες για τα μαθήματα που δίνονται σε ηλεκτρονική μορφή, υλικά εργαστηρίων κλπ, έξοδα μεταφοράς (αστικές συγκοινωνίες, μετρό, τραίνο κλπ). Δεν προσθέτω και τα προσωπικά έξοδα που είναι δεδομένα όταν οι σπουδές είναι στην ίδια πόλ! η. Αν λάβουμε υπόψη τις συνεχείς αλματώδεις αυξήσεις σε όλα τα τιμολόγια και τις μειώσεις των μισθών, ο καθένας αντιλαμβάνεται το αδιέξοδο που μας οδηγεί μια τέτοια απόφαση. ΑΝ ΣΚΟΠΟΣ ΑΥΤΩΝ ΠΟΥ ΠΗΡΑΝ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΑΠΟΦΑΣΗ είναι 1)να εξοντώσουν οικονομικά τους γονείς των σπουδαστών ή 2)να μειώσουν τον αριθμό αυτών που φοιτούν, λόγω οικονομικής δυσχέριας ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΕ ΚΑΛΟ ΔΡΟΜΟ. Αν είχαμε την δυνατότητα να δόσουμε για σπουδές τόσο μεγάλο ποσοστό από τα έσοδά μας, σας πληροφορώ ότι θα στέλναμε τα παιδιά μας να σπουδάσουν στο εξωτερικό, χωρίς την ψυχική και οικονομική φθορά των εισαγωγικών στις σχολές εξετάσεων. http://tro-ma-ktiko.blogspot.com/2011/01/m_19.html

Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου