Breaking News

H Πιο Καταθλιπτική Μέρα Του Χρόνου Είναι Σήμερα Το είπαν και οι επιστήμονες..

Αν σηκώθηκες σήμερα το πρωί και είχες ένα πλάκωμα την ώρα που ξυπνούσες, μην αισθάνεσαι περίεργα. Είναι γιατί σήμερα είναι η πιο καταθλιπτική μέρα της χρονιάς σύμφωνα με στατιστικές και με Άγγλους ειδικούς.

Αυτό εξηγείται αν λάβεις υπόψη πως πρόκειται για την εβδομάδα που ακολουθεί την πρώτη μετά τις διακοπές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς. Πέρα από αυτό σημαντικό παράγοντα παίζει και ο καιρός. Ε, ήταν που ήταν χάλια αυτές τις μέρες με τη μουντίλα του, σήμερα είναι και Δευτέρα και μας αποτελείωσε.

Η Blue Monday όπως λέγεται - την έκαναν τραγούδι και οι New Order- είναι η τρίτη Δευτέρα του έτους και είναι αυτή που σε κουράζει περισσότερο απ’ όλες τις υπόλοιπες.

Όσον αφορά τις τεχνικές αντιμετώπισης της ύπουλης αυτής Δευτέρας, αυτές είναι τρεις: Πρώτον, να βοηθήσεις κάποιον που βρίσκεται σε ανάγκη, δεύτερον, να λάβεις ένα κομπλιμέντο εκεί που δεν το περιμένεις και, τρίτον, να πας κάπου που να ακούς τον ήχο της θάλασσας.

Και ο Θεός βοηθός.

Στην φωτογραφία του θέματος ο Τζέιμι Όλιβερ, ο διάσημος βρετανός σεφ, κλαίει σε ένα από τα ξεκαρδιστικά επεισόδια του South Park!

Αναδημοσιευση Απο Yupi

Δεν υπάρχουν σχόλια