Breaking News

Μάρω Λύτρα «Γιατί εγκαταλείπω το Facebook»,


Καλεσμένη της Ελένης Μενεγάκη ήταν σήμερα το πρωί η Μάρω Λύτρα, η οποία μίλησε για το Facebook, τα ξεσπάσματα που είχε στο παρελθόν, αλλά και για την επιθυμία της να γίνει μητέρα.


Για το Facebook: «Εγκαταλείπω το Facebook γιατί περνούσα όλη την ημέρα μπροστά από τον υπολογιστή — μου έγραφαν και τους απαντούσα. Μου έγραφαν όμως και διάφορα πρόστυχα και γι' αυτό λέω να το κλείσω και να φτιάξω ένα δικό μου, μόνο δικό μου που θα έχω μόνο πραγματικούς φίλους και δεν θα κάνω add άσχετους. (...) Είναι ένας τρόπος να γνωρίσεις κάποιον και να παντρευτείς. Έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα... Έξω τα νέα παιδιά δεν μιλάει ο ένας στον άλλον. Πλέον χωρίζουν με μηνύματα. Έχουν αλλάξει τα πράγματα. Εγώ θα προτιμούσα το να με πάρεις έξω και να μου το πεις κατά πρόσωπο».

Για τα ξεσπάσματα που είχε στο παρελθόν: «Είμαι παθιασμένη με κάποια πράγματα. Ξέρεις πόσα κινητά έχω σπάσει; Κάποια στιγμή δεν είχα ποτήρια στο σπίτι».

Για το αν θέλει ένα παιδί: «Θέλω πάρα πολύ να κάνω ένα παιδάκι. Δεν θέλω όταν γεράσω να σκεφτώ "γιατί δεν έκανα ένα παιδάκι". Ξαφνικά όσο μεγαλώνεις, νιώθεις ένα κενό το οποίο πια δεν στο γεμίζει ούτε η δουλειά. Τώρα που κοιτάω πίσω δεν υπήρξε κάποιος άνδρας ο οποίος με έκανε να αισθανθώ την ανάγκη να κάνω παιδί».

Αναδημοσιευση Απο Yupi

Δεν υπάρχουν σχόλια