Να τα αποτελέσματα της ανυπακοής
Ο κόσμος σηκώνει τις μπάρες και περνάει από τα διόδια και έτσι καλούνται οι εργολάβοι να επαναδιαπραγματευτούν και να ρίξουν τις τιμές διέλευσης.
Ο κόσμος κατεβάζει "πειρατική" μουσική από το ίντερνετ και τα CD πάνε στην κανονική τους τιμή από τα 20 ευρώ στα 5 ευρώ.
Ο κόσμος ............
δεν διαμαρτύρεται για τις δραματικές μειώσεις μισθών και αυτές συνεχίζουν. Η ανυπακοή δεν υπάρχει πάντοτε για να δημιουργήσει μια κοινωνία ανυπακοής αλλά και για να πιέσει κάποιους που έχουν δύναμη να επιβάλλουν τους όρους τους. Ανυπακοή λοιπόν, είναι το μόνο που λειτουργεί στον κόσμο, είναι ο βασικός νόμος της δράσης και της αντίδρασης.
http://greekrider.blogspot.com/2011/01/blog-post_4301.html
δεν διαμαρτύρεται για τις δραματικές μειώσεις μισθών και αυτές συνεχίζουν. Η ανυπακοή δεν υπάρχει πάντοτε για να δημιουργήσει μια κοινωνία ανυπακοής αλλά και για να πιέσει κάποιους που έχουν δύναμη να επιβάλλουν τους όρους τους. Ανυπακοή λοιπόν, είναι το μόνο που λειτουργεί στον κόσμο, είναι ο βασικός νόμος της δράσης και της αντίδρασης.
http://greekrider.blogspot.com/2011/01/blog-post_4301.html

Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου