Μαζί με το τηλεοπτικό της ταίρι, τον Φώτη Σεργουλόπουλο, βρέθηκε η Μαρία Μπακοδήμου σήμερα το πρωί στο στούντιο της εκπομπής «Πρωινό Mou» και μίλησε για τη συνεργασία της με τον Φώτη, τις εγκυμοσύνες της, τις δουλειές που έκανε και αγάπησε αλλά και για το αν σκέφτεται να κάνει κάτι μόνη της στην τηλεόραση.
Για τη συνεργασία της με τον Φώτη Σεργουλόπουλο: «Το κοινό αυτό που αγάπησε σε εμάς είναι πως κάναμε τις ερωτήσεις που θα ήθελε να κάνει και ο ίδιος. Αν του πεις του καλεσμένου με ευγένεια αυτό που θέλει το κοινό, πάντα είναι αλλιώς. (...) Πολλοί άνθρωποι πιστεύουν ότι είμαστε και πραγματικό ζευγάρι στη ζωή. Είμαστε 13 χρόνια μαζί. (...) Τσακωνόμαστε για τη δουλειά. Ήταν μία φορά για ένα βίντεο το οποίο στον Φώτη φάνηκε υπερβολικό και έλεγε πως δεν πρέπει να το δείξουμε. Τελικά το βάλαμε. (...) Πιο συντηρητικός από τους δυο μας είναι ο Φώτης».
Για τις τηλεοπτικές δουλειές που αγάπησε: «Πέρασα πολύ καλά στα σόου του Mega, στο πρωινό και σ’ αυτό που κάνουμε τώρα. Αισθάνομαι πάρα πολύ τυχερή, γιατί έχω μία δουλειά την οποία αγαπάω και χαίρομαι να πηγαίνω κάθε μέρα».
Για τις εγκυμοσύνες της: «Στο πρώτο παιδί είχα πάθει σοκ. Είχε γεννηθεί κανονικά αλλά πήρε 10 μήνες και βγήκε μοβ. Οπότε σκέφτηκα εγώ ότι τζάμπα πάνε τόσοι μήνες. Και στις δύο γέννες ήμουν μέχρι τελευταία στιγμή στη δουλειά. Το μετάνιωσα που δεν έμεινα λίγο με το παιδί».
Θα ήθελε να ξαναπαντρευτεί;
«Δεν με ενδιαφέρει να παντρευτώ. Έχω χορτάσει από γάμους, δεν νομίζω να ξαναπαντρευτώ».
Θα έκανε τηλεοπτική εκπομπή μόνη της;
«Για μένα τηλεοπτικά είμαστε σαν δίδυμο, μαρκετίστικα δεν θα το έσπαγα το δίδυμο. Το να γίνει παράλληλα με το δίδυμο κάτι σόλο, ναι, ίσως και να έλεγα ναι. Εγώ με τον Φώτη είμαστε φίλοι. (...) Δεν είχαμε ποτέ ανταγωνιστική σχέση. Δεν υπάρχει νόημα να μετρήσεις ποιος και τι».
Αναδημοσιευση Απο Yupi
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου