Breaking News

Ενεχυροδανειστήρια στα σούπερ μάρκετ...



Γράφει η
Ντίνα Εξάρχου


Διάβασα στο portal του οtenet ότι γνωστή αλυσίδα σούπερ μάρκετ ρίχνει δυνατά φώτα ομίχλης στη θολούρα της οικονομικής κρίσης και βλέπει μακριά...

λέπει μακριά και προγραμματίζει τη δημιουργία... ενεχυροδανειστηρίων στα καταστήματά της!

Έχει ήδη ζητήσει τη σχετική έγκριση από τις αρμόδιες αρχές και έχει ανακοινώσει στους πελάτες της ότι σε λίγο θα μπορούν να ........


εκποιούν τα χρυσαφικά τους στα ειδικά stands, που έχει αρχίσει να φτιάχνει μέσα στα καταστήματά της και μετά να ψωνίζουν τα τρόφιμά τους και ό, τι άλλα είδη χρειάζονται.

Στην ανακοίνωση της επιχείρησης τονίζεται ότι τα ενεχυροδανειστήριά της θα εκτιμούν με μεγάλη προσοχή τα κοσμήματα των πελατών και θα τα αγοράζουν σε καλές τιμές.

Είναι απορίας άξιον: Πόσα χρυσαφικά έχουν οι φτωχοί άνθρωποι, που θα αναγκαστούν σε λίγο να τα «σκοτώσουν»  για να αγοράσουν το γάλα των παιδιών τους; Πόσα, αλήθεια;

Κι όταν σωθούν τα χρυσαφικά...

Δεν υπάρχουν σχόλια