Για πολλούς είναι το μεγάλο φαβορί για τη νίκη του Just the 2 of Us. Η 35χρονη παρουσιάστρια του Τηλεάστυ ακόμη δεν πιστεύει πως έφτασε μέχρι τον τελικό της Κυριακής.
Πώς έχει αλλάξει η καθημερινότητά σου μετά το Just the 2 of Us;
Έχω λιγότερο χρόνο για μένα, δουλεύω πολύ περισσότερο, το σπίτι μου δεν με βλέπει συχνά και έχω πολλά πράγματα να κάνω σε σχέση με το σόου. Αλλά μου αρέσει πολύ όλο αυτό που ζω τώρα.
Κάποιοι υποστηρίζουν ότι έχεις αυτή τη μεγάλη ανταπόκριση από τον κόσμο γιατί αντιπροσωπεύεις τη μέση Ελληνίδα νοικοκυρά. Συμφωνείς με αυτό;
Συμφωνώ. Δεν πήγα στο παιχνίδι για να αποδείξω ότι είμαι «η καλή φωνή» ή ότι «τραγουδάω υπέροχα». Μπήκα για να παίξω. Άλλωστε, μέχρι τώρα τραγουδούσα μόνο στο μπάνιο μου, τραγουδούσα και χόρευα μαγειρεύοντας, όπως κάνουν οι περισσότερες νοικοκυρές. Αυτή ήταν μέχρι τώρα η σχέση μου με το τραγούδι.
Είσαι τόσο αφελής όσο δείχνεις;
Είμαι αφελής σε πολλά κομμάτια της ζωής μου, αλλά όχι πάντα. Δυστυχώς, ορισμένες προσωπικές δυσκολίες με έκαναν να μην είμαι πια και τόσο αφελής. Αυτό που ξέρω είναι ότι έχω πάντα καλή διάθεση απέναντι σε όλο τον κόσμο. Τους αγαπώ όλους!
Περισσότερα στο People
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου