Breaking News

Σωτήρης Καλυβάτσης Το άκρως ειρωνικό σχόλιο για το «Ράδιο Αρβύλα»,


Ο Σωτήρης Καλυβάτσης μίλησε στην κάμερα του Star για το Ράδιο Αρβύλα και τον Αντώνη Κανάκη.
Στην ερώτηση αν θα τον ενδιέφερε να συμμετέχει στο Ράδιο Αρβύλα απάντησε: «Δεν με ενδιαφέρει να είμαι ένας πανελίστας. Γιατί αυτό είναι η εκπομπή του Κανάκη.
Είναι μία παρέα που κάθονται πίσω από ένα τραπέζι και σχολιάζουν, λένε την γνώμη τους σαν πανελίστες. Δεν κάνουν κάτι».

Επίσης μίλησε για την σχέση που είχαν με τον Αντώνη Κανάκη στο παρελθόν αλλά για την σύγκριση που γίνεται ανάμεσα στο Αμάν και το Ράδιο Αρβύλα: « Με τον Κανάκη ήμασταν πρώτα συνεργάτες, είχαμε μαζί την εταιρία παραγωγής και μετά φίλοι.(…)Το Αμάν ήταν μία ιστορία δέκα ετών, αν το Ράδιο Αρβύλα φτάσει τα δέκα χρόνια τότε το συζητάμε».

Αναδημοσιευση Απο Yupi

Δεν υπάρχουν σχόλια