Φώναξα τις γειτόνισες να μου πλύνουν το αμάξι .
KAI TO EKANAN...ΛΑΜΠΙΚΟ !!!!
ΦΩΝΑΞΤΕ ΤΙΣ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ....





http://radioparanoid519.blogspot.com/2011/01/blog-post_23.html
ΦΩΝΑΞΤΕ ΤΙΣ ΚΙ ΕΣΕΙΣ ....
http://radioparanoid519.blogspot.com/2011/01/blog-post_23.html

Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου