Breaking News

Ελένη Μενεγάκη Μαζί στο σινεμά!

Λίγο πριν από τις οκτώ το βράδυ της Πέμπτης 6 Ιανουαρίου, η Ελένη Μενεγάκη και ο σύντροφός της Μάκης Παντζόπουλος βγήκαν μαζί από το σπίτι της παρουσιάστριας στα Μελίσσια.


Το ζευγάρι επιβιβάστηκε στο Grand Cherokee τζιπ του Μάκη Παντζόπουλου και κατευθύνθηκε βιαστικά προς το Μαρούσι, με τελικό προρισμό τον κινηματογράφο Odeon Kosmopolis. Αφού στάθμευσαν το αυτοκίνητό τους στο πάρκινγκ του πολυχώρου, έβγαλαν εισιτήρια για να δουν την πρώτη βραδινή προβολή της ταινίας Ζωή σαν ναρκωτικό, στην οποία πρωταγωνιστούν ο Τζέικ Τζίλενχααλ και η Αν Χάθαγουεϊ. «Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος ήταν εκείνος που συνέστησε στην Ελένη να παρακολουθήσει τη συγκεκριμένη ταινία» περιγράφει συνεργάτης της 41χρονης παρουσιάστριας.

Αναδημοσιευση Απο οκ

Δεν υπάρχουν σχόλια