Βιομηχανία «μαύρης εργασίας» σκοτώνει την οικονομία. Ανασφάλιστο το 25% των εργαζομένων
Η οικονομία είναι ψυχολογία και από αυτήν την άποψη οι αισιόδοξες
δηλώσεις (όπως οι χθεσινές του υπουργού Οικονομίας Γ. Παπακωνσταντίνου)
και τα εύσημα (από Κομισιόν και ΕΚΤ, σύμφωνα με τον υπουργό) συμβάλλουν
στην βελτίωση του κλίματος.
Αλλά για άλλη μια φορά ευημερούν μόνο οι αριθμοί. Μετά την συνεδρίαση
του Εκοφίν, από όπου δεν περιμέναμε κάτι καλύτερο μετά το....
Διαβάστε περισσότερα »

Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου