Η ερώτηση της ημέρας: Βάλτε φωτοβολταικά σήμερα και αποκτήστε αφορολόγητο εισόδημα για 25 χρόνια…
Λένε οι διάφορες διαφημίσεις…. Και ρωτάμε εμείς: Ποιος ρώτησε τα παιδιά μας αν συμφωνούν ότι… κάποιος (εγώ εσύ αυτός…) θα παράγει ρεύμα –θα εισπράττει .......δίχως να κάνει ΤΙΠΟΤΕ- και δεν θα πληρώνει φόρους για 25 χρόνια;;;
http://taxalia.blogspot.com/2011/01/25.html
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου