''Μούλιασε η οθόνη''(της Πόπης Διαμαντάκου στα Nέα)
Τα κλάµατα στην τηλεόραση; Οσο πιο αναίτια τόσο πιο θεαµατικά.
Περισσεύουν στα φτηνά ριάλιτι. Τόσο, που γελοιοποιούν τα ίδια τα
συναισθήµατα. Κάθε επεισόδιο και θρήνος, κάθε πλάνο και καυτό δάκρυ.
Μούλιασε πια η οθόνη. Τι είδους θέαµα είναι αυτό αλήθεια; Και ποιος
ψυχαγωγείται χαζεύοντας ανθρώπους που πλαντάζουν στο κλάµα για «ψύλλου
πήδηµα»;
Γιατί είναι «ψύλλου πήδηµα» µπροστά στα πραγµατικά προβλήµατα που
αντιµετωπίζει σήµερα ο κόσµος το δράµα µιας νεαρής, υγιούς και όµορφης
γυναίκας που κλαίει µε µαύρο δάκρυ, γιατί, λέει, έφυγε από το σπίτι του
«Big Brother» η κολλητή της.
Ή το κλάµα του Κρητικόπουλου που πήγε και .......
Διαβάστε περισσότερα »

Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου