H Kαίτη Φίνου απαντά στις κακοήθειες: "Κάποιοι ανεγκέφαλοι θέλουν να με διαβάλλουν"
έχω να πληρώσω το νοίκι μου", κάτι που δεν είπε η ίδια. Ξέρετε τώρα πως είναι αυτά... Σκέφτεται ο αρχισυντάκτης πως θα κάνει το θέμα πιο εμπορικό και κάνει συνδυασμούς για να του βγει. Η Καίτη Φίνου όμως έχει αξιοπρέπεια και ήθος για να αντιτάξει σε αυτούς που τη διαβάλλουν, σε αυτούς που εκμεταλλεύονται καταστάσεις και παίζουν παιχνίδια σε βάρος της. Την απάντηση τη δίνει η ίδια μέσω της προσωπικής της σελίδας στο facebook: Στο πλευρό της Καίτης Φίνου βρέθηκαν δεκάδες διαδικτυακοί φίλοι της οι οποίοι σχολιάζουν αρνητικά το κακοήθες δημοσίευμα, αλλά και όσους το αναπαρήγαγαν μέσω άλλων ενημερωτικών μέσων. Συν τοις άλλοις γίνεται λόγος και για μπότοξ που έκανε η Καίτη Φίνου, κάτι που συνέβη στα πλαίσια πρωινής εκπομπής καθαρά και μόνο για τηλεοπτικούς λόγους, όπως αντιλαμβάνεστε. Αυτά προς αποκατάσταση της αλήθειας... Στο πλευρό σου πάντα, Καιτούλα...
http://www.stifora.gr/article.php?id=35625
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου