«Ευκολίες πληρωμής» για τα χρεωστούμενα της ΔΕΗ ζητά ο Γ.Μανιάτης
Επιστολή με την οποία ζητά ευκολίες πληρωμής προς τις μικρομεσαίες
επιχειρήσεις που αδυνατούν να εξοφλήσουν τους λογαριασμούς ρεύματος
απέστειλε ο υφυπουργός ΠΕΚΑ Γιάννης Μανιάτης στον πρόεδρο της ΔΕΗ
Αρθούρο Ζερβό. Το υπουργείο προτείνει την ........
επανασύνδεση του ηλεκτρικού ρεύματος σε επιχειρήσεις που έχει γίνει αποκοπή, μόλις καταβληθεί το 30%-50% του χρεωστούμενου ποσού. Για το υπόλοιπο ποσό δε, να γίνεται διακανονισμός εντός 12 μηνών.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που διαθέτει η ΔΕΗ, οι ληξιπρόθεσμοι λογαριασμοί επιχειρήσεων και νοικοκυριών κατά το δεκάμηνο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου 2010 έχουν παρουσιάσει αύξηση 189 εκατ. ευρώ έναντι του προηγούμενου χρόνου.
Πρόσφατα άλλωστε, ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά διαμαρτυρήθηκε για την διακοπή της ηλεκτροδότησης επιχειρήσεων που δεν είχαν αποπληρώσει το λογαριασμό της ΔΕΗ, ζητώντας από τον Οργανισμό διακανονισμό των οφειλών.
newscode
επανασύνδεση του ηλεκτρικού ρεύματος σε επιχειρήσεις που έχει γίνει αποκοπή, μόλις καταβληθεί το 30%-50% του χρεωστούμενου ποσού. Για το υπόλοιπο ποσό δε, να γίνεται διακανονισμός εντός 12 μηνών.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που διαθέτει η ΔΕΗ, οι ληξιπρόθεσμοι λογαριασμοί επιχειρήσεων και νοικοκυριών κατά το δεκάμηνο Ιανουαρίου-Οκτωβρίου 2010 έχουν παρουσιάσει αύξηση 189 εκατ. ευρώ έναντι του προηγούμενου χρόνου.
Πρόσφατα άλλωστε, ο Εμπορικός Σύλλογος Πειραιά διαμαρτυρήθηκε για την διακοπή της ηλεκτροδότησης επιχειρήσεων που δεν είχαν αποπληρώσει το λογαριασμό της ΔΕΗ, ζητώντας από τον Οργανισμό διακανονισμό των οφειλών.
newscode

Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου