Ηλεκτρονική απάτη στα βενζινάδικα - Πληρώνουμε αέρα αντί βενζίνη – Ατιμώρητοι οι παραβάτες
- Δείτε πως “πειράζουν” την αντλία και κλέβουν ολόκληρα λίτρα
- Επίσημη καταγγελία από την Ομοσπονδία Βενζινοπωλών
- 1,70 με 1,80 η τιμή και ... πληρώνουμε αέρα
- Κενά στο νόμο ... αφήνουν ελεύθερους όσους κλέβουν
Επί δεκαετίες έρχονται στο φως τρόποι κλοπής στα βενζινάδικα,
επί δεκαετίες οι ηγεσίες του υπουργείου υπόσχονται πάταξη και τιμωρία,
αλλά τίποτε δεν γίνεται. Η κόντρα μεταξύ των ενώσεων των βενζινοπωλών οδήγησε αυτή τη φορά σε νέες καταγγελίες για όργιο κλοπής κάτω από τη μύτη των ελεγκτών και κυρίως των καταναλωτών. Η ΠΟΠΕΚ καταγγέλλει συναδέλφους της ότι χρησιμοποιούν ηλεκτρονικά τσιπ με τηλεχειρισμό και κατακλέβουν τον κόσμο την ώρα που οι τιμές έχουν φτάσει στα ύψη.
Πως γίνεται η κλοπή: .....

Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου