Breaking News

Το ξέσπασμα της Ελένης Μενεγάκη

Για τους φωτογράφους που την ακολουθούν μίλησε η Ελένη Μενεγάκη κατά τη διάρκεια της εκπομπής της, Καφές με την Ελένη.

Καθώς η ξανθιά παρουσιάστρια κοιτούσε .....


τα περιοδικά που αφορούν τους διάσημους και «έπεσε» πάνω σε θέματα που αφορούσαν εκείνη και τον πρώην σύζυγό της είπε: «Α, ναι, εγώ και ο Γιάννης έχουμε την τιμητική μας σήμερα και στα δύο περιοδικά».

«Ήμουνα στο σχολείο του Άγγελου, γιατί είχε ποδοσφαιρικό αγώνα το Σάββατο και την ώρα που βγαίνουμε έξω... τσουπ, να ο φωτογράφος. Ούτε εγώ, ούτε ο Γιάννης τον είδαμε, αλλά τον είδε ο Άγγελος και άρχισε να φωνάζει. Φεύγουμε και πάμε να πάρουμε την τούρτα και σε ποιον πέφτω πάνω ρε παιδιά; Στον Γεωργιάδη! (δημοσιογράφο) Ε, δεν είναι δυνατόν», προσέθεσε η γνωστή παρουσιάστρια.

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στην Αργυρώ Μπαρμπαρίγου και στην αποχώρησή της από το πρωινό του ANT1.

«Δεν με νοιάζει για τα επαγγελματικά της και τι έγινε στην εκπομπή. Δεν ρωτάω από κουτσομπολιά, με νοιάζει μόνο να είναι καλά. Θα ήθελα να δω την Αργυρώ, αλλά δεν πήγα στο μαγαζί της, γιατί δεν θέλω να δω την επόμενη μέρα στα περιοδικά ότι πήγα για να την πλησιάσω», κατέληξε η Ε. Μενεγάκη.
http://www.cosmo.gr/Celebrities/Hellas/299619.html

Δεν υπάρχουν σχόλια