Κατερίνα Καινούργιου
«Δεν μπορώ να ξεχάσω με τίποτα τα Χριστούγεννα των 7 μου χρόνων. Θυμάμαι ότι είχαμε μαζευτεί όλη η οικογένεια στο σπίτι μας, στην Πεύκη, και μαγειρεύαμε για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι. Αυτό που μου έκανε, όμως, εντύπωση ήταν ότι δεν φτιάξαμε γαλοπούλα,
αλλά κοτόπουλο γεμιστό με κιμά. Αφού, λοιπόν, είχαμε φάει, εγώ πήγα γρήγορα γρήγορα και έσβησα το τζάκι στο σαλόνι “για να μην κατέβει ο Άγιος Βασίλης και καεί!” (γελάει)».Αλέξανδρος Μπουρδούμης
«Τα Χριστούγεννα που θυμάμαι πιο έντονα είναι εκείνα του Millennium, όταν υπηρετούσα τη στρατιωτική μου θητεία στο χωριό Δροσάτο του Κιλκίς. Είχαν κοπεί οι άδειες λόγω κακοκαιρίας, είχαμε πήξει, ακόμη και όσοι είχαν πάρει άδειες –όπως εγώ– εκείνη τη μέρα δεν μπορούσαμε να βγούμε από το στρατόπεδο, γιατί είχε ρίξει τόσο πολύ χιόνι, που δεν άνοιγε η πόρτα του λόχου. Ήμασταν 300 φαντάροι κλεισμένοι σε ένα στρατόπεδο».
Σταματίνα Τσιμτσιλή
«Το μεγάλο μου απωθημένο ήταν να κάνω Χριστούγεννα στην Αμερική, και συγκεκριμένα στη Νέα Υόρκη. Πριν από τρία χρόνια ικανοποίησα την επιθυμία μου, αφού πήγα εκεί με μεγάλη παρέα, ενώ περίμενα πώς και πώς να αντικρίσω αυτό το μοναδικό στολισμό τον οποίο έβλεπα μόνο στις χριστουγεννιάτικες ταινίες. Ήταν όλα τόσο λαμπερά! Πέρασα τα πιο ξέγνοιαστα Χριστούγεννα!».
Αναδημοσιευση Απο το yupi
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου