Breaking News

ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ

Ξεκίνησε η διαδικασία των μετατάξεων εργαζομένων, με πρώτους αυτούς του ΟΣΕ. Πάνω από 2.500 θα μεταφερθούν σε άλλες υπηρεσίες του δημοσίου. Χιλιάδες οι κενές θέσεις σε νοσοκομεία, δήμους και ταμεία

Άρχισε η διαδικασία μετάταξης των εργαζομένων του ΟΣΕ. Πρόκειται για........

Διαβάστε περισσότερα »

Δεν υπάρχουν σχόλια