ΠΡΕΜΙΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ
Ξεκίνησε η διαδικασία των μετατάξεων εργαζομένων, με πρώτους αυτούς του
ΟΣΕ. Πάνω από 2.500 θα μεταφερθούν σε άλλες υπηρεσίες του δημοσίου.
Χιλιάδες οι κενές θέσεις σε νοσοκομεία, δήμους και ταμεία
Άρχισε η διαδικασία μετάταξης των εργαζομένων του ΟΣΕ. Πρόκειται για........
Διαβάστε περισσότερα »
Άρχισε η διαδικασία μετάταξης των εργαζομένων του ΟΣΕ. Πρόκειται για........

Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου