Χριστουγεννιάτικος μποναμάς στους αγρότες
Θα λάβουν το υπόλοιπο της εξισωτικής αποζημίωσης
Χαρούμενες, από ότι φαίνεται, θα είναι αυτές οι γιορτές για 2.312 αγρότες της Μαγνησίας, καθώς έως και τα Χριστούγεννα θα λάβουν το...
υπόλοιπο 30% της εξισωτικής αποζημίωσης.
Ήδη μέσα στον Αύγουστο και το Σεπτέμβριο έχει διατεθεί το συνολικό ποσό των 2.678.218 εκ. ευρώ. Παράλληλα θα καταβληθεί και το υπόλοιπο 50% της ενιαίας ενίσχυσης.
http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/84677/hristougenniatikos-bonamas-stous-agrotes/
Χαρούμενες, από ότι φαίνεται, θα είναι αυτές οι γιορτές για 2.312 αγρότες της Μαγνησίας, καθώς έως και τα Χριστούγεννα θα λάβουν το...
υπόλοιπο 30% της εξισωτικής αποζημίωσης.
Ήδη μέσα στον Αύγουστο και το Σεπτέμβριο έχει διατεθεί το συνολικό ποσό των 2.678.218 εκ. ευρώ. Παράλληλα θα καταβληθεί και το υπόλοιπο 50% της ενιαίας ενίσχυσης.
http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/84677/hristougenniatikos-bonamas-stous-agrotes/

Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου