Breaking News

Χριστουγεννιάτικος μποναμάς στους αγρότες

Θα λάβουν το υπόλοιπο της εξισωτικής αποζημίωσης
Χαρούμενες, από ότι φαίνεται, θα είναι αυτές οι γιορτές για 2.312 αγρότες της Μαγνησίας, καθώς έως και τα Χριστούγεννα θα λάβουν το...


υπόλοιπο 30% της εξισωτικής αποζημίωσης.

Ήδη μέσα στον Αύγουστο και το Σεπτέμβριο έχει διατεθεί το συνολικό ποσό των 2.678.218 εκ. ευρώ. Παράλληλα θα καταβληθεί και το υπόλοιπο 50% της ενιαίας ενίσχυσης.
http://www.newsbeast.gr/greece/arthro/84677/hristougenniatikos-bonamas-stous-agrotes/

Δεν υπάρχουν σχόλια