Breaking News

Δεν είμαστε πια μόνοι: Ανακαλύφθηκε το… εξωγήινο

Όχι, δεν ανακοινώθηκε από την αμερικανική υπηρεσία αεροδιαστημικής (NASA) η ανακάλυψη «μικρών πράσινων ανθρωποειδών» αλλά η ανακάλυψη ενός βακτηρίου που μπορεί να ζει με αυτό που σκοτώνει τους ανθρώπους και δεν είναι άλλο από το ....


αρσενικό. Το μικρόβιο βρέθηκε στα αλμυρά νερά της Λίμνη Μόνο, που είναι γεμάτα αρσενικό και άλλες δηλητηριώδεις ουσίες . Στη συγκεκριμένη λίμνη τα ψάρια δεν μπορούν να επιζήσουν, ωστόσο είναι γεμάτη από βακτήρια.

Η ανακάλυψη αυτή επαναπροσδιορίζει αυτά που η επιστήμη θεωρεί ως τα βασικά στοιχεία που είναι απαραίτητα για την ανάπτυξη της ζωής: άνθρακας, υδρογόνο, άζωτο, οξυγόνο, φώσφορο και θείο. Όλα ξεκίνησαν με μια συζήτηση πριν από μερικά χρόνια ανάμεσα σε τρεις επιστήμονες σχετικά με το ενδεχόμενο διαφορετικές μορφές ζωής, που να μην επηρεάζονται απόλυτα από τους βιολογικούς νόμους, να υπάρχουν στη Γη.

Η Φελίσα Γούλφ Σάιμον, ερευνήτρια στην αστροβιολογία στο USGS, το Αμερικανικό Ινστιτούτο Γεωφυσικής, ο Αριελ Ανμπάρ του Πανεπιστημίου της Αριζόνα και ένας τρίτος επιστήμονας, ο Πολ Ντέιβις, δημοσίευσαν στη συνέχεια το 2009 εργασίες που υποστηρίζουν την υπόθεση ότι το αρσενικό μπορεί να υποκαταστήσει τον φωσφόρο (με τον οποίο είναι κοντά στον περιοδικό πίνακα των στοιχείων) στις πρώιμες μορφές ζωής στη Γη.

Η Φελίσα Γούλφ Σάιμον στη συνέχεια πειραματίστηκε με τη θεωρία αυτή στη λίμνη Μόνο στην Καλιφόρνια, η οποία παρουσιάζει υψηλά ποσοστά σε αλάτι και αρσενικό, όπου συνέλεξε τα ιζήματα αυτά ανακαλύπτοντας αυτό τον «εξωγήινο φίλο».
http://www.newscode.gr/kosmos/story/den-eimaste-pia-monoi-anakalufthike-to-eksogiino-mikro-prasino-baktiriaki

Δεν υπάρχουν σχόλια