Πάττυ μπράβο...

Έσκισε η
μικρή Λάουρα. Αλλά και ο Καπουτζίδης ήταν εξαιρετικός. Δεν ήξερες ποιο
να θαυμάσεις πιο πολύ. Την Πάττυ που ξεκίνησε από τα 7 της χρόνια τη
μουσική και το χορό ή τον Καπουτζίδη, που τραγούδησε μαζί της, μίλησε
ισπανικά και...της έκανε στο τέλος και μια συνεντευξάρα;
Ως τηλεοπτική σειρά, η "Patty" μπορεί να μην έκανε τα νούμερα που περίμεναν στο MEGA, αλλά στο "Just the 2 of us" απόψε έσκισε. Μαζί με τον ταλαντούχο Γιώργο Καπουτζίδη...
http://nonews-news.blogspot.com/2010/12/blog-post_4619.html
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου