Πληθαίνουν οι φήμες-και τα δημοσιεύματα-σχετικά με το μέλλον της Ευγενίας Μανωλίδου
στο Mega. Ωστόσο,παρατηρούμε ένα ''συμψηφισμό'' των ρεπορτάζ,από όπου
κι αν προέρχονται,με ΟΛΕΣ τις πιθανές εκδοχές για το τι θα κάνει η
Μπουμπούκα το 2011(όχι ότι χάνετε και τον ύπνο σας),χωρίς στην ουσία να
βγαίνει ουσιαστική είδηση.Διαβάζουμε,πως το Mega 'σούταρε' τη ....
Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου