Breaking News

Ελένη Φιλίνη: «Το Just the two of us είναι στημένο

Εμφανώς ενοχλημένη, η Ελένη Φιλίνη δεν είπε κουβέντα στο φινάλε της βραδιάς όταν ανακοινώθηκε ότι τελικά δεν θα συνεχίσει στο Just the two of us. Αρκέστηκε σε ένα «να’ σαι καλά» στον Γιώργο Καπουτζίδη και τίποτα άλλο. Τα μούτρα, δε, μέχρι το πάτωμα! Λίγη ώρα πριν ..........

Διαβάστε περισσότερα »

Δεν υπάρχουν σχόλια