“Βόηθα, Παναγιά μου, το Νησί”
Πολύ σπουδαία αυτά που είπε ο κ. Μπούτος προχθες, αλλά πίσω από τις λέξεις, το νόημα ήταν ένα και το φωνάζει από πρόπερσι.
Δεν ..........
υπάρχουν λεφτά, όσα υπήρξαν φαγώθηκαν για δυο – τρεις μεγάλες παραγωγές, “βοηθάτε το Νησί”, “βοηθάτε το Νησί”, “βοηθάτε το Νησί”.
Γιατί ο κ. Μπούτος γνωρίζει ότι αν συνεχίσει η κωλυσιεργία επεισοδίων του “Νησιού” ο τηλεθεατής θα λακίσει. Οσο σπουδαία κι αν είναι η παραγωγή, όσο εξαιρετική κι αν είναι η φωτογραφία, όσο ψυχοπλακωτικό κι αν είναι το πλάνο. Πως αλλιώς να βοηθήσουμε; Το βλέπουμε. Τι άλλο;
http://www.mediablog.gr/archives/11771
Δεν ..........
υπάρχουν λεφτά, όσα υπήρξαν φαγώθηκαν για δυο – τρεις μεγάλες παραγωγές, “βοηθάτε το Νησί”, “βοηθάτε το Νησί”, “βοηθάτε το Νησί”.
Γιατί ο κ. Μπούτος γνωρίζει ότι αν συνεχίσει η κωλυσιεργία επεισοδίων του “Νησιού” ο τηλεθεατής θα λακίσει. Οσο σπουδαία κι αν είναι η παραγωγή, όσο εξαιρετική κι αν είναι η φωτογραφία, όσο ψυχοπλακωτικό κι αν είναι το πλάνο. Πως αλλιώς να βοηθήσουμε; Το βλέπουμε. Τι άλλο;
http://www.mediablog.gr/archives/11771

Δεν υπάρχουν σχόλια
Δημοσίευση σχολίου