Breaking News

Ψινάκης:"Δύο κοριτσάκια δεν είναι δυνατόν να κρίνουν ανθρώπους με καριέρα"

Την άποψη του για την κριτική επιτροπή του "Just the 2 Of Us» εξέφρασε ο Ηλίας Ψινάκης, αφήνοντας αιχμές για τις δύο κυρίες τις οποίες εμμέσως πλην σαφώς χαρακτήρισε αναρμόδιες για το συγκεκριμένο λόγο.

Ο μάνατζερ επισήμανε μάλιστα:....



«Δεν μου αρέσει η επιτροπή του "Just the 2 Of Us». Ο Τουρνάς και ο Κορκολής που έχει και διεθνείς διακρίσεις μπορούν να κρίνουν. Αλλά τα άλλα δύο κοριτσάκια δεν είναι δυνατόν να κρίνουν ανθρώπους με καριέρα για φιλανθρωπικό σκοπό, δεν τους αντιμετωπίζεις σαν να κάνεις ένα ριάλιτι για άσχετους».
http://www.stifora.gr/article.php?id=33947

Δεν υπάρχουν σχόλια